می تواند بیمار را از دیالیز ترک در صورتی که سطح کراتینین فراز 8.7-5.5
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می تواند بیمار را از دیالیز ترک در صورتی که سطح کراتینین فراز 8.7-5.5

"من سطح کراتینین فراز 8.7-5.5 پس از من به دیالیز، بنابراین من میخواستم بدونم که اگر من می تواند از دیالیز ترک؟" این یکی از سوالات رایج در خواهد بیمار به دیالیز خواسته می شود، و پاسخ می تواند بله، اگر آنها می توانند پیدا کردن برخی از درمان های جایگزین دیگر دیالیز.
چرا بیمار بیماری کلیوی می خواهند به ترک از دیالیز؟
در واقع، دیالیز روش های معمول برای کاهش سطح کراتینین بالا است. پس از یک دوره درمان، حتی فقط یک زمان، سطح کراتینین بالا را می توان به برخی از درجه کاهش، بنابراین برخی از مردم ممکن است بخواهید به ترک از آن. یکی دیگر از دلایل رایج که چرا مردم می خواهند به ترک از آن هزینه بالا است، می تواند آن را برای مدت زمان طولانی را ندارند. اما مهم ترین دلیل آن این است که این نوع درمان برخی از عوارض جانبی را در حالی که کاهش سطح کراتینین بالا.
آیا مردم می توانند از ترک دیالیز اگر فراز سطح کراتینین؟
همانطور که در بالا تا زمانی که مردم می توانند درمان های جایگزین دیالیز پیدا ذکر شد، آنها می توانند از آن را به تدریج ترک کنید. همانطور که همه ما می دانیم دیالیز می تواند به کلیه ها برای تخلیه سموم و مایعات اضافی از بدن خارج کمک کند اما می تواند عملکرد کلیه های آسیب دیده تعمیر نیست و نه بهبود آن، بنابراین حتی سطح کراتینین بالا در حال حاضر پایین می رود، آن را به سطح بالا دوباره هنگامی که مردم آن را متوقف کند. بنابراین مردم باید به دنبال کمک از سایر درمان ها زمانی که آنها را متوقف دیالیز.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند یکی از درمان های جایگزین دیالیز، می تواند مشکلات کلیوی از علل آن را حل کند. اگر می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد آن، لطفا با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم، آنها شما را در اسرع وقت پاسخ دهید.
اگر شما سوال دیگر در مورد دیالیز و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید پیام زیر را ترک کنند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: